Butlletí 4 de de novembre de 2021

I. Disposicions generals (20)
b. Òrgans col·legiats (20)
  • Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la comissió de serveis del personal d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la modificació de la Normativa de qualificacions per a assignatures cursades en programes de mobilitat internacional.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la convocatòria pública d’una plaça dels cossos docents de la Universitat Miguel Hernández i la seua corresponent comissió jutjadora (catedràtic d’universitat).

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la modificació pressupostària número 261S/21.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la creació d’empresa emergent de la Universitat Miguel Hernández SOLUCIONES DE INGENIERÍA, IoT Y MEDIO AMBIENTE, SL.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de les proves comunes d’acreditació de coneixements de valencià de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixement de Valencià (CIEACOVA) de la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 27.10.2021.Acord d’aprovació del text del Conveni de col·laboració entre la Universitat de València, la UA, la Universitat Jaume I, la Universitat Politècnica de València i la UMH per a la licitació conjunta de la contractació d’una plataforma de gestió de documents i arxiu electrònic

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació del text del conveni de col·laboració entre la Universitat de València, la UA i la UMH, per a la licitació conjunta per a la contractació del subministrament d’energia elèctrica 100 % procedent de fonts renovables i/o cogenaració d’alt rendiment.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la dotació de places per a l’accés als cossos docents universitaris del personal docent i investigador amb certificat d’acreditació nacional.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació dels criteris per al reconeixement i el finançament dels estudis oficials de doctorat regulats pel Reial decret 99/2011 per al curs 2021/2022 de la Universitat Miguel Hernández.

• Conselll Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de l’actualització de la Planificació integral de subvencions, beques, ajudes i premis (capítols IV i VII).

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació del text del Conveni entre la Generalitat Valenciana, Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica i la Universitat Miguel Hernández per al projecte Programa de cooperació universitària per al desenvolupament UMH 2021.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació del text del Conveni entre Generalitat Valenciana, Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica i la UMH per a cofinançar la Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible durant l’exercici 2021.

• consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la modificació de les Normes d’execució i funcionament del pressupost vigent, que actualitza l’ANNEX T-XXII PREUS PÚBLICS PER GESTIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES DE LA UMH.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de l’autorització de la no aplicació dels articles 12.1 b i d de la Llei d’incompatibilitats a investigadors que formen part de l’accionariat d’empreses de base tecnològica, d’acord amb el que disposa la disposició addicional vint-i-quatrena de la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació dels cursos de preparació per a les proves d’accés a la Universitat Miguel Hernández per a majors de 25 i 45 anys del curs 2021/2022.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de les convocatòries de concursos que afecten places de la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de l’actualització del Pla plurianual d’inversions (capítol VI) 2021-2024.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la participació de la Universitat Miguel Hernández en l’empresa emergent ILUMIT SMART TECHNOLOGIES, SL.

• Consell Govern 27.10.2021. Acord d’aprovació de la modificació de les Normes d’execució i funcionament del pressupost vigent, que actualitza l’ANNEX T-XXII PREUS PÚBLICS PER GESTIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES DE LA UMH.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 04629/2021, de 3 de novembre, per la qual es designa candidata seleccionada per al projecte “CERCODE – Cerebellar Control of Cortical Development”.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
e. Estudiants (2)
  • Llistat provisional de persones admeses convocatòria ajudes per a elaborar tesis, treballs fi de grau (TFG), treballs fi de màster (TFM) i memòries d’investigació o equivalents en valencià.

• Resolució d’adjudicació provisional beca servici d’advocacia.

V. Publicat en altres butlletins oficials