Butlletí 27 de d'octubre de 2021

I. Disposicions generals (1)
a. Òrgans unipersonals (1)
  • Resolució per la qual es convoquen eleccions a representants sector J3 de la Junta de Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Elx de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (4)
  • DOGV núm. 9203 de 27 d’octubre de 2021. Resolució de 20 d’octubre, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen beques per a l’alumnat que finalitze els seus estudis universitaris durant el curs 2021-2022 en les universitats de la Comunitat Valenciana.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9203 de 27 d’octubre de 2021. Resolució de 7 d’octubre, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca una plaça pel sistema de promoció interna per a l’accés al cos de catedràtic o catedràtica d’universitat.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9203 de 27 d’octubre de 2021. Extracte de la Resolució de 20 d’octubre, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen beques per a l’alumnat que finalitze els seus estudis universitaris durant el curs 2021-2022 en les universitats de la Comunitat Valenciana.