Butlletí 11 de d'octubre de 2021

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
  • Resolució Rectoral 04365/2021, de 8 d’octubre, per la qual es nomena la professora Sra. Irene Belmonte Martín vicedegana del grau en Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Oriola.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 04364/2021, de 8 d’octubre, per la qual es nomena el professor Sr. Alfonso Ballesteros Soriano coordinador d’àrea per a la projecció del grau en Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Oriola.

Font: UMH

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (3)
  • Resolució Rectotal 04368/2021, de 9 d’octubre, per la qual es convoquen ajudes per al foment d¿activitats en matèria de transparència, accés a la informació pública, bon govern, dades obertes i integritat institucional, durant l¿exercici 2021.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 04361/2021, de 8 d’octubre, per la qual es convoquen ajudes i borses de viatge per a la difusió de resultats d’investigació en el marc del programa de doctorat en recursos i tecnologies agràries, agroambientals i alimentàries (curs 2021/2022).

Font: UMH

• Resolució Rectoral 04360/2021, de 8 d’octubre, per la qual es concedeix la beca de formació universitària en gestió ambiental i desenvolupament sostenible.

Font: UMH

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
e. Estudiants (1)
  • Proposta provisional de concessió de beques de col·laboració d¿estudiants en departaments universitaris curs 2021/2022.

Font: UMH

V. Publicat en altres butlletins oficials