Butlletí 14 de d'octubre de 2021

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
  • Resolució Rectoral 04412/2021, de 14 d’octubre, per la qual es renova la composició de les persones integrants de la Comissió d¿Actuació davant de Situacions d¿Assetjament Psicològic en el Treball (CASAPT).

• Resolució Rectorl 04398/2021, de 13 d’octubre, per la qual es proposa el Sr. Mariano Almela Alarcón, cap del Servei de Gestió de la Investigació-OTRI, com a patró de la Fundació Universitas Miguel Hernández de la Comunitat Valenciana.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 04395/2021, de 13 d’octubre, per la qual es concedeixen Ajudes UMH per a impulsar Treballs Fi de Grau, Treballs Fi de Màster i pràctiques en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l¿Agenda 2030 de les Nacions Unides – Conveni UMH-GVA.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • Acta segona fase, vots favorables, motivació conjunta, resultats de l’procés i proposta de provisió, Plaça DC3142, PCDOC Indefinit, ref .: 03634/2021.

• BOE núm. 246 de 14 d’octubre de 2021. Resolución de 7 de octubre, de la Universidad Miguel Hernández de Elche, por la que se convoca concurso de acceso a plaza de cuerpos docentes universitarios.

Font: BOE