Butlletí 15 de d'octubre de 2021

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució Rectoral 04423/2021 de 15 d’octubre, per la qual es concedeixen els projectes d’investigació en matèria de transparència, accés a la informació pública, bon govern, dades obertes i integritat institucional, durant l’exercici 2021.

• Resolució Rectoral 04422/2021, de 15 d’octubre, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d¿un projecte d¿investigació. Ref. 214/21.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (6)
e. Estudiants (2)
  • Llistat provisional Sol·licituds admeses i excloses – Beques en el marc del programa de Beques i Ajudes a Esportistes de la Universitat Miguel Hernández d¿alt nivell per al curs 2020/2021.

• Llistat definitiu admesos beca de formació dret laboral i administratiu

• DOGV núm. 9195 de 15 d’octubre de 2021. Resolució de 7 d’octubre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es nomena funcionària de carrera l’aspirant que ha superat les proves selectives de promoció interna per a l’accés a l’escala tècnica bàsica de laboratoris d’aquesta universitat, convocades per la Resolució de 3 de febrer de 2021. Referència 2021/3149.

Font: DOGV