Butlletí 7 de d'octubre de 2022

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (6)
e. Estudiants (1)
  • Proposta provisional de concessió de beques de col·laboració d¿estudiants en departaments universitaris curs 2022-2023.

• DOGV núm. 9444 de 7 d’octubre de 2022.Ordre 13/2022, 29 de setembre, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual s’estableixen les bases reguladores de les convocatòries d’ajudes complementàries a les beques per a l’activitat de mobilitat d’estudiants per estudis del programa «ERASMUS+», corresponents a entitats d’educació superior de la Comunitat Valenciana.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9444 de 7 d’octubre de 2022. Extracte de la Resolució 02451/2022 de 23 de setembre, del rector de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es convoquen ajudes per a la realització de treballs fi de màster de caràcter investigador en màsters oficials de l’Escola Politècnica Superior d’Elx en el marc del programa de doctorat en Tecnologies Industrials i de Telecomunicació, per al curs 2022/2023.

Font: DOGV