Butlletí 13 de d'octubre de 2022

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (5)
  • Resolució Rectoral 2676/2022, de 11 d’ octubre, per la qual es convoca una oferta pública d’ una plaça d’ investigador o de personal col·laborador en tasques d’ investigació en l’ àmbit de la Universitat Miguel Hernández d’ Elx. Ref. 183/22.

• Resolució Rectoral 2675/2022, de 11 d’ octubre, per la qual es designa com a candidat seleccionat per a l’ activitat finalista “Aplicació de nas electrònic en la investigació precollita d¿additius alimentaris per al control de podridures i increment de la qualitat de la llima”. Ref. 123/22.

• Resolució Rectoral 2678/2022, de 13 d’ octubre, per la qual es designa una candidata seleccionada per a l’ activitat finalista “European “Data as a PRoduct” Value Ecosystems for Resilient Factory 4.0 Product and ProDuction ContinuitY and Sustainability (Re4dy)”. Ref. 165/22.

• Resolució Rectoral 2679/2022, de 13 d’ octubre, per la qual es designa un candidat seleccionat per a l’ activitat finalista “Cap a una major integració de robots intel·ligents en la societat: navegar, reconéixer i manipular”. Ref. 169/22.

• Resolució Rectoral 2677/2022, de 13 d’ octubre, per la qual es convoca una oferta pública d¿una plaça d¿investigador o de personal col·laborador en tasques d¿investigació en l¿àmbit de la Universitat Miguel Hernández d¿Elx. Ref. 185/22.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (3)
  • Acta primera fase, valoració de mèrits, resultats de la primera fase i citació a la segona fase, Plaça DC3329, PCDOC Indefinit, Estadística i Investigació Operativa, ref.: 01710/2022.

e. Estudiants (1)
  • Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses de la beca de formació universitaria per a la divulgació de la ciència.

• BOE núm. 245 de 12 d’ octubre de 2022. Resolució de 30 de setembre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es nomena professor titular d’universitat el Sr. Ignacio Melendez Pastor.

Font: BOE