Butlletí 20 de d'octubre de 2022

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (18)
e. Estudiants (1)
  • DOGV núm. 9453 de 20 d’octubre de 2022. Extracte de la Resoluciò de 30 de setembre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es convoca una beca de formació universitària en dret laboral i administratiu universitari.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9453 de 20 d’octubre de 2022. Resolució de 13 d’octubre, de la directora general de Relacions amb Les Corts, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es publica el Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, i les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, per a facilitar la mobilitat interadministrativa de les empleades públiques que ho sol·liciten per raó de violència de gènere.

Font: DOGV