Butlletí 4 de de febrer de 2021

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
  • Resolució Rectoral 00181/2021, de 3 de febrer, per la qual es nomena les Comissions de Contractació de Professorat, que han de jutjar les places convocades per al curs 2020 – 2021.

• Resolució Rectoral 00182/2021, de 3 de febrer, per la qual es nomenen les Comissions de Contractació de Professorat, que han de jutjar les places convocades per al curs 2020 – 2021.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució Rectoral 00195/2021, de 3 de febrer, per la qual es convoquen les beques en el marc del Programa d’Atenció a l’Estudiant i Orientació Universitària.

• Resolució Rectoral 00179/2021, de 2 de febrer, per la qual s’adjudica el Programa UMH- Promeses Esportives de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, adreçat a estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior amb un currículum esportiu excel·lent.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
  • Notificació de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat funcionari de carrera dels cossos docents de la UMH, a l’efecte d’esmena d’errors o discrepàncies en les sol·licituds presentades.

• Notificació de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat contractat de la UMH, a l’efecte d’esmena d’errors o discrepàncies en les sol·licituds presentades

• DOGV núm. 9013 de 4 de febrer de 2021. Extracte de la Resolució rectoral de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per la qual es es publica la primera convocatoria del programa de mobilitat Erasmus + per a personal d’administració i serveis, per al curs 2020/2021.

Font: DOGV