Butlletí 26 de de febrer de 2021

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (4)
  • Resolució Rectoral 00394/2021, de 25 de febrer, per la qual es designa candidat seleccionat per al projecte “NAAA-NAAA Targets and therapeutic mechanisms in alzeimer´s disease”.Ref. 13/21.

• Resolució Rectoral 00395/2021, de 26 de febrer, per la qual es designa candidat seleccionat per al projecte “OCULUS – Lents intraoculars intel·ligents per a implants òptics d’alt rendiment”.Ref. 24/21.

• Resolució Rectoral 00398/2021, de 26 de febrer, per la qual es renova la beca de formació universitària en gestió ambiental.

• Resolució Rectoral 00385/2021, de 24 de febrer, per la qual es designa candidat seleccionat per al projecte “Individualització del dosificació de vedolizumab mitjançant farmacocinètica clínica en pacients amb malaltia inflamatòria intestinal”.Ref. 17/21.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (3)
e. Estudiants (1)
  • Llistat provisional d’admesos i exclosos a la convocatòria d’un Premi a TFG, i un altre a TFM en el marc de la promoció dels ODS – Eix Prosperitat

f. Altres (1)