Butlletí 22 de de febrer de 2021

I. Disposicions generals (1)
c. Junta electoral (1)
  • Acord de la Junta Electoral per la qual es publica el calendari electoral de les eleccions a Representants d’Estudiants any acadèmic 2020-2021.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • Acord que formula la Comissió Tècnica del Pla de Carrera Professional per a la proposta d’enquadrament/progressió en la carrera professional horitzontal sobre la base del acord de 10 d’abril de 2019 del Consell de Govern de la UMH. ( Del 17 desembre al 08 de febrer)

• DOGV núm. 9025 de 22 de febrer de 2021. Resolució Rectoral 245/2021, de 9 de febrer, per la qual es resol ordenar la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la normativa sobre les condicions de progrés i permanència en la Universitat Miguel Hernández d’Elx de l’estudiantat amb les seues modificacions.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9025 de 22 de febrer de 2021. Extracte de la Resolució rectoral de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per la qual es publica la segona convocatòria de les ajudes del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) i ajudes complementàries UMH per a estudiants participants en el programa de mobilitat internacional Erasmus + amb finalitats d’estudis 2020/2021.

Font: DOGV

• BOE núm. 44 de 20 de febrer de 2021. Resolución de 15 de febrero, de la Presidencia del Consejo Superior de Investigaciones Científicas, M.P., por la que se publica el Convenio con la Universidad Miguel Hernández de Elche, para el desarrollo de prácticas académicas externas de grado y trabajos fin de grado.

Font: BOE