Butlletí 3 de de setembre de 2020

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (11)
  • Resolució Rectoral 1384/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la relació definitiva dels aspirants que han superat el procés selectiu de promoció interna per a l’accés al Grup A, Subgrup A2, Sector Administració General, Escala Mitjana d’Administració, Ref. 3207/19.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1377/2020, de 2 de setembre,per la qual es declara deserta la convocatòria del Programa de Mobilitat Internacional Erasmus + personal d’administració i serveis per a l’any 2020.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1379/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la llista provisional d’admesos en el procés per a l’ocupació provisional de lloc de treball vacant amb reserva del grup A, subgrup A1/A2, Administració General, amb destinació en el Servei de Modernització i Administrativa.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1383/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la llista provisional de admeses en el concurs mèrits de lloc de treball de grup A, subgrup A1/A2, Administració General, amb destinació en el Servei de Relacions Internacionals i Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1380/2020, de 2 de setembre. per la qual es publica la relació definitiva dels aspirants que han superat el procés selectiu de promoció interna per a l’accés al grup A, Subgrup A1, Sector Administració General, Escala Tècnica Superior d’Administració, Ref. 3206/19.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1381/2020, de 2 de setembre, per la qual finalitza el procediment específic per a la selecció d’una plaça de l’Escala Mitjana d’Administració, subgrup A2, Ref. 2941/19, convocat per la Resolució Rectoral 2941/19 .

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1382/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la relació definitiva dels aspirants que han superat el procés selectiu de promoció interna per a l’accés al grup A, subgrup A1, Sector Administració Especial, Escala Tècnica Superior d’Informàtica, Ref. 3203/19.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1385/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la relació definitiva dels aspirants que han superat el procés selectiu de promoció interna per a l’accés al Grup A, Subgrup A2, Sector Administració Especial, Escala Tècnica Mitjana de Biblioteques.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1386/2020, de 2 de setembre, per la qual es publica la relació definitiva dels aspirants que han superat el procés selectiu de promoció interna per a l’accés al grup A, Subgrup A1, Sector Administració Especial, Escala Tècnica Superior de Laboratoris, Ref. 3204/19.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1378/2020, de 2 de septiembre, per la qual es convoquen tres beques de col·laboració per a la coordinació d’accions de promoció d’activitat física i salut en l’oficina de campus saludables i esports de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1376/2020, de 2 de septiembre, per la qual es designa candidato seleccionado para el proyecto “Desarrollo y maduración funcional de los circuitos cerebrales de la corteza cingular y del sistema límbico en condiones normales y en modelos de enfermedad mental”. Ref. 91/20

Font: UMH

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (14)
e. Estudiants (7)
V. Publicat en altres butlletins oficials (1)
  • DOGV núm. 8896 de 2 de septiembre de 2020. Resolució de 31 d’agost, del director general de Relacions amb les Corts, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es publica el conveni marc entre la Generalitat, per mitjà de la Vicepresidència Segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, la Universitat de València-Estudi General, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat d’Alacant i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per a la creació de la Càtedra de Nova Transició Verda.

Font: DOGV