Butlletí 25 de de setembre de 2020

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (10)
  • Resolució Rectoral 1634/2020, de 24 de setembre, per la qual es publica la llista definitiva de persones admeses i es nomenen els membres de la comissió de valoració en el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball de Grup A, Subgrup A1/A2, amb destinació en l’Oficina de Dades.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1625/2020, de 25 de setembre, per la qual es concedeixen les ajudes a la iniciació a la investigació 2020.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1624/2020, de 24 de setembre, per la qual es publica la llista definitiva de admeses i es nomenen els membres de la comissió de valoració en el concurs de mèrits per a la provisió de llocs de treball de Grup A/C, Sub A2/C1, Servei de suport tècnic a la docencia e investigació.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1628/2020, de 25 de setembre, per la qual finalitza el procediment específic per a la selecció d’una plaça de l’Escala Tècnica Mitjana d’Estadística, Subgrup A2, Ref. 3105/19.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1617/2020, de 24 de setembre, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d’un projecte d’investigació. Ref. 121/20.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1618/2020, de 24 de setembre, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d’un projecte d’investigació. Ref. 119/20.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1619/2020, de 24 de setembre, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d’un projecte d’investigació. Ref. 122/20.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1622/2020, de 24 de setembre, per la qual es designa candidat seleccionat per al projecte “Nous components de la maquinària epigenètica de les plantes”.Ref. 99/20.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1620/2020, de 24 de setembre, per la qual es designa com a candidat seleccionat per al projecte “Entorn de modelatge computacional per a l’avaluació de la seguretat i eficàcia de l’estimulació del sistema nerviós perifèric”.Ref. 103/20.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1621/2020, de 24 de setembre, per la qual es designa com a candidat seleccionat per al projecte “Desenvolupament d’una nova generació de pròtesis visuals intracorticals”. Ref. 102/20.

Font: UMH

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (10)
  • Publicació acta primera prova, motivació de vot, resultats de la primera prova i proposta de provisió, Plaça DC3033, Professor Ajudant Doctor Temps Bioquímica i Biologia Molecular

Font: UMH

• Publicació acta primera fase, valoració de mèrits, resultats de la primera fase i citació a la segona fase, Plaça DC3069, PCDOC Indefinit

Font: UMH

• Publicació acta de constitució, criteris de valoració per a la valoració de l’concurs de mèrits, valoració per a l’exposició del tema de la guia docent i de valoració qualitativa per a l’entrevista, Plaça DC3069, PCDOC Indefinit

Font: UMH

• Publicació acta primera fase, valoració de mèrits, resultats de la primera fase i citació a la segona fase, Plaça DC3029, PCDOC Indefinit

Font: UMH

• Publicació acta de constitució, criteris de valoració per a la valoració de l’concurs de mèrits, valoració per a l’exposició del tema de la guia docent i de valoració qualitativa per a l’entrevista, Plaça DC3029, PCDOC Indefinit

Font: UMH

• Publicación acta segunda fase, votos favorables, motivación conjunta, resultados del proceso y propuesta de provisión, Plaza DC3030, PCDOC Indefinido

Font: UMH

• Publicació acta segona fase, vots favorables, motivació conjunta, resultats de l’procés i proposta de provisió, Plaça DC3032, PCDOC Indefinit

Font: UMH

• Resolució Rectoral 1623/2020, de 24 de setembre, per la qual es concedeixen les ajudes a la investigació de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

e. Estudiants (2)
  • Resolució Rectoral 1637/2020, de 25 de setembre, per la qual es publiquen els resultats definitius, corresponents al segon termini de preinscripció dels màsters universitaris de la Universitat Miguel Hernández d’Elx del Curs 2020/2021.

Font: UMH

• Convocatòria ajudes TFG, TFM i Pràctiques ODS 2019/20: adjudicació provisional d’ajudes.

Font: UMH

V. Publicat en altres butlletins oficials (1)
  • DOGV núm. 8912 de 24 de septiembre de 2020. Ordre 17/2020, de 21 de setembre, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual s’aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions del Programa per al suport a persones investigadores amb talent – Pla GenT.

Font: DOGV