Butlletí 17 de de juliol de 2024

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • Acta baremació de mèrits de promoció interna per a l’accés a l’escala mitjana d’administració, subgrup A2, referència: 24/43872.

• Acta del resultat provisional del procés i proposta de provisió de promoció interna per a l’accés a l’escala mitjana d’administració, subgrup A2, referència: 24/43872 .

e. Estudiants (1)
  • Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses de la convocatòria del Programa de mobilitat internacional Erasmus+ modalitat pràctiques 2024-2025.

• DOGV núm. 9895 de 17 de juliol de 2024. Resolució de 9 de juliol, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral (referència 01665/2024).

• DOGV núm. 9895 de 17 de juliol de 2024. Resolució de 9 de juliol, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu d’accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica d’informàtica, referència 24/1931.