Butlletí 1 de de juliol de 2024

I. Disposicions generals (2)
b. Òrgans col·legiats (2)
  • Consell Govern 26.06.2024. Acord d’aprovació de finançament del nou expedient de contractació “Acord marc de subministrament de pinsos per als animals emprats en investigació i docència allotjats en les granges de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat Miguel Hernández d’Elx”.

• Consell Govern 26.06.2024. Acord d’aprovació de la qualificació individualitzada de l’avaluació de l’acompliment del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per a l’anualitat 2023.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • Lista provisional d¿admesos i exclosos a tràmit de la convocatòria interna per a l¿assignació de crèdit a projectes d¿investigació lligats a la cooperació internacional al desenvolupament, en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, conv. UMH-GVA, ref. SOLCIF 2023/0005 (codi 11-134-4-2024-0107-N).

• DOGV núm. 9882 de 1 de juliol de 2024. Resolució de 15 de maig, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es convoquen diverses places pel sistema de promoció interna per a l’accés al cos de catedràtic d’universitat.

Font: DOGV

Font: DOGV

• BOE núm. 158 de 1 de juliol de 2024.Resolución de 25 de junio, de la Secretaría General Técnica, por la que se publica el Convenio con la Universidad Miguel Hernández de Elche, para el desarrollo de prácticas académicas, investigación y formación.

Font: BOE