Butlletí 12 de de març de 2024

I. Disposicions generals (16)
b. Òrgans col·legiats (16)
  • Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de l’actualització del Pla integral de subvencions, beques, ajudes i premis (capítols IV i VII).

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la modificació del pacte de socis d’empresa emergent de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’emissió d’informe favorable de la modificació pressupostària número 038T/24.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la modificació de les Bases d’execució i funcionament del pressupost 2024.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la memòria del doble grau en Ciències Polítiques i Gestió Pública i Administració i Direcció d’Empreses de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de l’Escola d’Estiu i l’Aula Júnior 2024 de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de les convocatòries de concursos que afecten places de la relació de llocs de treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la modificació de la Normativa de teletreball per al personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació dels Premis Extraordinaris de Grau i Màster Universitari de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per al curs 2022/2023.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de l’addenda al Conveni singular de cooperació educativa entre la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, en matèria de pràctiques externes

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació del Pla d’actuacions del Servei de Control Intern 2024.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació del text del Conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per al finançament de les despeses de funcionament de la Càtedra de bretxa digital i bon ús de les TIC durant l’exercici 2024.

• Cosell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació del finançament del nou expedient corresponent a l’Acord marc per al subministrament de consumibles d’impressió per a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la proposta individual d’enquadrament i/o progressió en la carrera professional horitzontal del personal tècnic de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 28.02.2024. Acord d’aprovació de la concessió de la Medalla d’Honor de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (4)
V. Publicat en altres butlletins oficials