Butlletí 30 de d'octubre de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • DOGV núm. 9714 de 30 d’octubre de 2023. Decret 191/2023, de 25 d’octubre, del Consell, d’aprovació de les bases reguladores i de concessió directa d’ajudes urgents per al manteniment de les despeses de contractació del personal investigador, afectat pel conflicte d’Ucraïna, acollit en centres d’investigació de la Comunitat Valenciana i en universitats públiques valencianes.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9714 de 30 d’octubre de 2023. Extracte de la Resolució de 23 d’octubre , de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoquen beques per a l’alumnat que finalitze els estudis universitaris durant el curs 2023-2024 en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià.

Font: DOGV