Butlletí 16 de de juny de 2021

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
f. Altres (1)
  • Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses a la convocatòria de premis a projectes locals a la ciutat d’Orihuela amb una clara orientació cap a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible- Eix Prosperitat.

• DOGV núm. 9108 de 16 de juny de 2021. Resolució conjunta de 9 de juny, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es convoca a concurs públic una plaça vinculada de professorat contractat doctor amb caràcter indefinit.

Font: DOGV

• BOE núm. 143 de 16 de juny de 2021. Resolución de 9 de junio, de la Universidad Miguel Hernández de Elche, por la que se convoca concurso de acceso a plaza de cuerpos docentes universitarios.

Font: BOE

• DOGV núm. 9108 de 16 de juny de 2021. Resolucióde 27 de maig, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual s’estableixen, per a l’any 2022, els terminis per a sol·licitar la renovació de l’acreditació dels títols universitaris oficials impartits a la Comunitat Valenciana, programa «Reacredita», d’acord amb el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

Font: DOGV