Butlletí 11 de de maig de 2021

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
  • Resolució Rectoral 03011/2021, de 11 de maig, per la qual es nomena el president i la secretària titulars dels Consells d’Avaluació Docent del Programa DocentiaUMH (Branques de Ciències de la Salut, Ciències Socials, Jurídiques i Humanitats, i Ciències Experimentals i Ensenyaments Tècnics).

• Resolució Rectoral 02998/2021, de 11 de maig, per la qual es nomena els membres del jurat que decidiran el Premi Juan Francés d’Arts Plàstiques i Visuals, dins de la convocatòria dels II Premis de Creació de les Universitats Públiques Valencianes.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (6)
  • Resolució Rectoral 03001/2021, de 11 de maig, per la qual es concedeixen les beques en el marc del Programa d’Atenció a l’Estudiant i Orientació Universitària (AEIOU) en virtut de l’acord de col·laboració entre la Delegació d’Estudiants i el Vicerectorat d’Estudiants i Coordinació de la UMH.

• Resolució Rectoral 03009/2021, de 11 de maig, per la qual es publica la llista definitiva de admesos i es nomenen els membres del tribunal qualificador en el procediment de promoció interna per a l’accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, escala tècnica bàsica de biblioteques.

• Resolució Rectoral 03000/2021, de 11 de maig, per la qual finalitza el procediment específic per a la creació de borsa de treball de l’escala tècnica superior jurídica, subgrup A1, Ref. 2020/51039.

• Resolució Rectoral 03010/2021, de 11 de maig, per la qual es publica la llista definitiva de admesos i es nomenen els membres del tribunal qualificador en el procediment de promoció interna per a l’accés al grup A, subgrup A2, sector administració general, escala mitjana d’administració.

• Resolució Rectoral 02995/2021 de 10 de maig, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d’un projecte d’investigació. Ref. 106/21.

• Resolució Rectoral 02994/2021 de 10 de maig, per la qual es convoca una plaça de caràcter temporal per a col·laborar en la realització d’un projecte d’investigació. Ref. 105/21.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (3)
V. Publicat en altres butlletins oficials