Butlletí 7 de de gener de 2021

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • Acord que formula Comissió Tècnica del Pla de carrera professional per a la proposta d’enquadrament/progressió en la carrera professional horitzontal sobre la base de l’acord de 10 d’abril de 2019 del Consell de Govern de la UMH (del 30 d’octubre al 16 de desembre).

• DOGV núm. 8984 de 28 de diciembre de 2020. Resolució de 18 de desembre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es procedeix a la publicació íntegra de la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis.

Font: DOGV

• DOGV núm. 8985 de 29 de diciembre de 2020. Resolució conjunta de 22 de desembre, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es dicten instruccions per a l’organització de les mesures d’adaptació en les proves d’accés a les universitats públiques valencianes.

Font: DOGV

• DOGV núm. 8984 de 28 de desembre de 2020. Resolució de 22 de desembre, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es disposa la publicació de l’ampliació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2020 de places de cossos docents universitaris i de professorat contractat doctor, en una plaça vinculada de professorat contractat doctor.