Butlletí 30 de d'abril de 2024

I. Disposicions generals (10)
b. Òrgans col·legiats (10)
  • Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació del finançament del nou expedient corresponent a l’Acord marc per a l’homologació d’empreses subministradores d’articles promocionals de la Tenda de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’emissió d’informe favorable de la modificació pressupostària número 089T/24.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de l’actualització de la Planificació integral de subvencions, beques, ajudes i premis (capítols IV i VII).

Font: DOGV

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de la modificació de les Bases d’execució i funcionament del pressupost vigent ANNEX T-XXVII “TARIFES SERVEI D’OBSERVATORI OCUPACIONAL”, del tom III.

• Consell Govern 24.04.2024. Acord d’aprovació del calendari acadèmic de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per al curs 2024/2025.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de les modificacions no substancials dels títols oficials de la Facultat de Farmàcia referents a l’adscripció a àmbits de coneixement.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de la modificació de les Bases d’execució i funcionament del pressupost vigent ANNEX T-V “SERVEIS PRESTATS A TRAVÉS DE L’ÚS D’EQUIPS D’INVESTIGACIÓ”, del tom III.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de la modificació de les Bases d’execució i funcionament del pressupost vigent ANNEX T-I “TAXES PER SERVEIS DE GESTIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D’ELX”, del tom III del Pressupost 2024.

• Consell Govern 22.04.2024. Acord d’aprovació de les modificacions no substancials dels títols oficials de la Facultat de Medicina referents a l¿adscripció a àmbits de coneixement.

• Consell Govern 22.04.2024.Acord d’aprovació de la modificació de les Bases d’execució i funcionament del pressupost vigent ANNEX T-XXII “PREUS PÚBLICS PER GESTIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES DE LA UMH”, del tom III.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució rectoral 01001/2024, de 29 d’abril, per la qual es convoca una plaça per a col·laborar en la realització d¿activitats finalistes ref. 55/24.

• Resolució rectoral 01002/2024, de 29 d’abril, per la qual es convoca una plaça per a col·laborar en la realització d¿activitats finalistes ref. 48/24.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions)
  • BOE núm. 105 de 30 d’abril de 2024. Resolución de 23 de abril, de la Secretaría General Técnica, por la que se publica el Convenio entre el Instituto Nacional de la Seguridad Social y la Universidad Miguel Hernández de Elche, para la realización de prácticas académicas externas en la Dirección Provincial de Alicante.

Font: BOE