Butlletí 4 de d'abril de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 00865/2023, de 3 d’abril, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de selecció en el procediment específic per a la creació d’una borsa de treball de l’escala auxiliar tècnica i de laboratoris, subgrup c2, ref. 2023/21808, convocat per la resolució rectoral amb data de 06/03/2023.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (6)
f. Altres (1)
  • Llistat provisional d’ajudes adjudicades del Programa d’accions per a la internacionalització dels escoles, facultats i instituts d’investigació de la UMH (AIEFI) – 2023.

• DOGV núm. 9568 de 4 d’abril de 2023. Resolució de 28 de març, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup C, subgrup C2, escala auxiliar administrativa, denominació administratiu o administrativa. Referència 22/175984.

Font: DOGV