Butlletí 15 de de setembre de 2022

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució Rectoral 02285/2022, de 14 de setembre, per la qual es publica la concessió definitiva d’ajudes programa Compendia per al diagnòstic i sistematització del coneixement intercanviable.

• Resolució Rectoral 02290/2022, de 15 de setembre, per la qual es publica la llista definitiva de persones admeses i es nomenen els membres de la comissió de valoració en el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball de grup A/C, subgrup A2/C1, ref. 2022/59372.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (26)
  • DOGV núm. 9428 de 15 de setembre de 2022. Resolució de 9 de setembre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es disposa la publicació d’una addenda al concert entre la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública i la Diputació Provincial d’Alacant, per a la col·laboració docent, assistencial i d’investigació en temes sanitaris, de 12 de febrer de 1999.