Butlletí 6 de de juliol de 2021

I. Disposicions generals (1)
b. Òrgans col·legiats (1)
  • Consell Govern 30.01.2019. Acord d’aprovació de la Normativa de funcionament de les oficines d’assistencia en materia de registres de la Universitat Miguel Hernández.

Font: UMH

II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
  • Resolució Rectoral 03502/2021, de 5 de juliol, per la qual es nomena el Sr. Ricardo Pérez Zambrana codirector de la Càtedra ITEVEBASA de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 03505/2021, de 5 de juliol, per la qual es nomena al professor Sr. Emilio Velasco Sánchez director de la Càtedra ITEVEBASA de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Font: UMH

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució Rectoral 03500/2021, de 05 de juliol, per la qual es convoca beca de formació universitària en gestió ambiental i desenvolupament sostenible.

Font: UMH

• Resolució Rectoral 03510/2021, de 06 de juliol, per la qual es publica la concessió definitiva d’ajudes a l’estímul de la transferència i intercanvi de coneixement 2021, programa Compendia.

Font: UMH

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (3)
  • Llistes definitives d’aspirants admesos i exclosos promoció interna CU, Ref. 03013/2021

Font: UMH