Butlletí 5 de de novembre de 2020

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • DOGV núm. 8945 de 5 de novembre de 2020. Resolució de 28 d’octubre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es resol el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball vacant de grup A, subgrup A1/A2, administració general, amb destinació en l’Oficina de Cultura i Igualtat.

Font: DOGV

• DOGV núm. 8945 de novembre de 2020. Resolució de 28 d’octubre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es resol el concurs de mèrits per a la provisió d’un lloc de treball vacant de grup A/C, subgrup A2/C1, administració especial, amb destinació en Biblioteca-Campus d’Elx. Referència 0284/2020.

Font: DOGV

• DOGV núm. 8944 de 4 de novembre de 2020. Resolució de 3 de novembre, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s’acorden mesures especials en relació amb les pràctiques en centres sanitaris del Sistema Valencià de Salut i centres sanitaris privats per a estudiants i estudiantes d’universitats públiques i privades de la Comunitat Valenciana, així com per a estudiants i estudiantes de cicles formatius de formació professional de la Comunitat Valenciana, per a previndre i limitar la propagació i contagi per la Covid-19