Butlletí 14 de de juny de 2024

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució rectoral 01517/2024, de 14 de juny, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Sobre les bases normatives i l’impacte real de l’ús d’algorismes predictius en els àmbits judicial i penitenciar”, ref. 66/24.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • NOTIFICACIÓ d’Acord de la Comissió Tècnica de Retribucions Addicionals de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual fa pública al BOUMH l’exposició, a través de l’accés personalitzat, de la proposta definitiva d’assignació de components a les sol·licituds formulades per a l’assignació de Retribucions Addicionals. Ref.: 00940/2024.

• DOGV núm. 9871 de 14 de juny de 2024. Extracte de la convocatòria de 10 de juny, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, d’ajudes de mobilitat per a l’obtenció de la menció de doctorat internacional en el títol de doctora o doctor per la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• DOGV núm. 9871 de 14 de juny de 2024. Extracte de la convocatòria de 10 de juny, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, d’ajudes i bosses de viatge per a la formació i la difusió de resultats d’investigació en el marc del programa de doctorat en tecnologies industrials i de telecomunicació, curs 2023/24.