Butlletí 7 de de febrer de 2024

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució rectoral 00364/2024, de 7 de febrer, per la qual es convoquen les proves d¿accés a la universitat Miguel Hernández per a majors de 40 anys per al curs acadèmic 2023/2024.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (6)
e. Estudiants (3)
  • Proposta de concessió provisional de la beca de formació universitària per col·laborar al programa futur estudiantat ambiental.

• Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses de la 2a convocatòria d¿ajudes del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l¿Educació (SEPIE) i ajudes complementàries UMH per a estudiants participants en el programa de mobilitat internacional Erasmus + amb finalitats d¿estudis 2023/2024.

• Proposta de concessió provisional de la beca de formació universitària en arts visuals per a xarxes socials.

V. Publicat en altres butlletins oficials