Butlletí 23 de de febrer de 2024

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
e. Estudiants (2)
  • Proposta de concessió provisional de la Beca de Formació Universitària en Gestió Ambiental i Desenvolupament Sostenible.

• Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses i proposta de concessió de la beca de col·laboració per al desenvolupament del programa Futur Estudiantat.

• DOGV núm. 9795 de 23 de febrer de 2024. Resolció de 21 de febrer, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es fa pública la llista de la persona aprovada de les proves selectives d’accés al grup A, (subgrup A1), sector d’administració especial, pel torn lliure, escala tècnica superior d’informació, perfil màrqueting, convocades per Resolució de 8 de març de 2022 (BOE 22.03.2022).

• DOGV núm. 9795 de 23 de febrer de 2024.Resolució de 18 de febrer, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i la data de realització del primer exercici de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A1, escala tècnica superior jurídica, denominació tècnic o tècnica jurídics, referència 23/227913.