Butlletí 13 de de febrer de 2024

I. Disposicions generals (1)
b. Òrgans col·legiats (1)
  • Consell Govern 01.02.2024. Acord d’aprovació del text del Conveni específic entre la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat Valenciana, la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) i la Universitat d’Alacant (UA), per al desenvolupament de la Fundació de la Comunitat Valenciana per a la gestió de l’Institut d’Investigació Sanitària i Biomèdica d’Alacant (ISABIAL).

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució rectoral 00413/2024, de 13 de febrer, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Bridging the gap between early-life disease-induced inflammation and health outcomes and frailty; acronym (ERASE)”, ref. 06/24.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
  • Notificació de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat contractat de la UMH, a l’efecte d’esmena de les sol·licituds presentades, Ref. 03650/23.

• Notificació de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat funcionari de carrera dels cossos docents de la UMH, a l’efecte d’esmena de les sol·licituds presentades, Ref. 03649/23.

• DOGV núm. 9787 de 13 de febrer de 2024. de Extracte de la Resolució de 5 de febrer de 2024, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, de convocatòria de premis al treball de fi de grau, i al treball fi de màster, en el marc de la promoció dels ODS – Eix Prosperitat de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides, Conveni UMH-GVA, referència SOLCIF/2023/0010.

Font: DOGV