Butlletí 13 de de desembre de 2023

I. Disposicions generals (20)
b. Òrgans col·legiats (20)
  • Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la creació de l’empresa emergent SPORTTECH DESIGN SOLUTIONS, SL de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la modificació pressupostària número 292S/23.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del nomenament d’investigadors honorífics de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del Pla anual d’actuacions del Servei de Control Intern.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i professores del Departament de Tecnologia Agroalimentària a l’Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la sol·licitud d¿informe de necessitat i viabilitat acadèmica i social per a la implantació del programa de doctorat en Ciències de l’Esport.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la designació de la Comissió del XII Pla de beques i ajudes a l’estudi de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i professores del Departament d’Agroquímica i Medi Ambient a l’Institut d¿Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la designació dels/de les membres del Consell Assessor de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Orihuela.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d¿adscripció dels professors i les professores del Departament de Biologia Aplicada a l’Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de la correcció de l’error de la pròrroga de l’Acord de cessió temporal d’ús d’espais entre la Universitat Miguel Hernández d’Elx i l’Ajuntament d’Orihuela per a ús del CEFIRE.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’emissió d’informe favorable de la modificació pressupostària número 289T/23.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i les professores del Departament de Producció Vegetal i Microbiologia a l’Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i professores del Departament d’Enginyeria a l’Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de l’actualització del Pla integral de subvencions, beques, ajudes i premis (capítols IV i VII).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació de l’actualització del Pla pluriennal d’inversions.

• Consejo Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i professores del Departament de Física Aplicada a l¿Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del finançament addicional del nou expedient núm. 2023_67 corresponent al Subministrament de Llicències NX per a la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció d’un professor del Departament d’Enginyeria Mecànica i Energia a l’Institut d’Enginyeria (I3E).

• Consell Govern 29.11.2023. Acord d’aprovació del canvi d’adscripció dels professors i les professores del Departament d’Economia Agroambiental, Enginyeria Cartogràfica i Expressió Gràfica en l’Enginyeria a l’Institut d’Investigació Agroalimentària i Agroambiental (CIAGRO).

II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (1)
  • Resolució rectoral 03679/2023, de 13 de desembre, per la qual es nomena els/as membres del Consell Assessor de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Orihuela.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (3)
  • Resolució rectoral 03668/2023, de 12 de desembre, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Mini-plataforma de satèl·lit d’altes prestacions computacionals per a aplicacions d’intel·ligència artificial en el límit (Edge AI) des de l’espa”, ref. 190/23.

• Resolució rectoral 03669/2023, de 13 de desembre, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Bridging the gap between early-life disease-induced inflammation and health outcomes and frailty Acronym (ERASE)”, ref. 208/23.

• Resolució rectoral 03667/2023, de 12 de desembre, per la qual es convoca una plaça per a col·laborar en la realització d¿activitats finalistes ref. 210/23.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
e. Estudiants (3)
  • Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses en el marc del Programa de Beques i Ajudes a Esportistes de la Universitat Miguel Hernández d¿Elx d¿alt nivell per al curs 2022/2023.

• Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses de les AJUDES FUNDACIÓ PEDRO I NOHEMÍ PARELJO MARTÍNEZ PER A ESTUDIANTAT EN RISC D¿EXCLUSIÓ SOCIAL, MATRICULAT EN UN GRAU DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D¿ELX DURANT EL CURS ACADÈMIC 2023/2024.

• Proposta de concessió provisional Programa de Premis Fundació Trinidad Alfonso per a Estudiantat Esportista de la Universitat Miguel Hernández d¿Elx, curs 2022/2023.

• DOGV núm. 9744 de 13 de diciembre de 2023. Resolució de 30 de novembre, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es declara inhàbil el mes d’agost de 2024.