Butlletí 14 de de juliol de 2023

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (5)
  • Resolució rectoral 01981/2023, de 14 de juliol, per la qual es nomena la professora Sra. Juana María Botía Aranda vicedegana del grau en Ciències Ambientals de la Facultat de Ciències Experimentals.

Font: UMH

• Resolució rectoral 01979/2023, de 14 de juliol, per la qual es nomena el professor Sr. Víctor Manuel Quesada Pérez vicedegà d’Accés, Mobilitat i Infraestructures de la Facultat de Ciències Experimentals.

Font: UMH

• Resolució rectoral 01982/2023, de 14 de juliol, per la qual es nomena el professor Sr. Luis Pérez García-Estañ vicedegà del grau en Biotecnologia de la Facultat de Ciències Experimentals.

Font: UMH

• Resolució rectoral 01975/2023, de 14 de juliol, per la qual es nomena el professor Sr. Diego Echevarría Aza vicedegà de Relacions Internacionals i Control de Qualitat de la Facultat de Medicina.

Font: UMH

• Resolució rectoral 01980/2023, de 14 de juliol, per la qual es nomena la professora Sra. María Belén Almendro Candel secretària de la Facultat de Ciències Experimentals.

Font: UMH

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (9)
  • Llistat provisional d’ajudes adjudicades del Programa de projectes docents d’internacionalització a casa “PRODIC-UMH” 2023.

e. Estudiants (3)
  • Resolució provisional d’ajudes concedides de la convocatòria d’ajudes del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) i les ajudes complementàries UMH per a estudiants participants en el programa de mobilitat internacional Erasmus + amb finalitats d’estudis 2023/2024.

Font: UMH

• Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses a la “convocatòria d’Ajudes UMH per a fer a l’estranger les pràctiques externes del màster interuniversitari en Cooperació al Desenvolupament – especialitat Salut en Països en Desenvolupament – CONVENI UMH-GVA REF. SOLCIF/2022/0005. (codi subv. 11-134-4-2023-0132)”.

Font: UMH

• Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses de les beques de mobilitat europea per a estudiantat emprenedor UJIE 2023.

Font: UMH

V. Publicat en altres butlletins oficials (1)
  • DOGV núm. 9639 de 14 de juliol de 2023. Resolució de 20 de juny, de la Presidència de l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP) per la qual s’estableixen, per a l’any 2024, els terminis per a sol·licitar la renovació de l’acreditació dels títols universitaris oficials impartits en la Comunitat Valenciana, Programa reacredita, d’acord amb el Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s’estableix l’organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d’assegurament de la qualitat.

Font: DOGV