Butlletí 13 de de juliol de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (3)
  • Resolució rectoral 01956/2023, de 11 de juliol, per la qual s’aprova l’estudi de viabilitat econòmica financera del Contracte de CONCESSIÓ DEL SERVEI DE CAFETERIA-MENJADOR DE L’EDIFICI CASA DEL PAS DEL CAMPUS D’ORIHUELA SEU LES *SALESAS DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D’ELX (Exp. 2023_063).

• Resolució rectoral 01968/2023, de 1 de juliol, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Vidres bioactius dopats amb ions moduladors de la funció de les cèl·lules immunitàries: obtenció i caracterització”, ref. 95/23.

• Resolució rectoral 01955/2023, de 11 de juliol, per la qual s’aprova l¿estudi de viabilitat econòmica financera del contracte de CONCESSIÓ DEL SERVEI DE CAFETERIA-MENJADOR DE L¿EDIFICI F. J. BALMIS DEL CAMPUS DE SANT JOAN DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D¿ELX.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • DOGV núm. 9638 de 13 de juliol de 2023. Acord de 7 de juliol, del Consell, pel qual s’autoritza la distribució de l’increment de la dotació pressupostària destinada a les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, de la línia T8771000, «Implementació del Pla pluriennal de finançament de les universitats públiques», del Programa pressupostari 422.60, Universitat i estudis superiors, per a l’exercici 2023.

Font: DOGV