Butlletí 29 de de juny de 2023

I. Disposicions generals (9)
b. Òrgans col·legiats (9)
  • Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació de la modificació del Pla de mesures antifrau de la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació del text del Conveni entre la Universitat Miguel Hernández, l’Institut de l’Empresa Familiar, la Fundació Juan Perán Pikolinos i l’Associació de l’Empresa Familiar d’Alacant, per a la creació de la Càtedra Juan Perán Ramos d’Empresa Familiar.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació de la Normativa sobre investigadors honorífics de la Universitat Miguel Hernández.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació del percentatge de places de matrícula amb modalitat a temps parcial en els estudis de grau i màster universitari per al curs 2023/2024.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació del nomenament de la Comissió de Llicències per a Millora Professional (semestre sabàtic).

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació de l’adscripció d’investigadors a l’Institut d’Enginyeria.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació del text de l’addenda de modificació del Conveni entre el Consell General del Poder Judicial, el Ministeri de Justícia, la Comunitat Valenciana i la Universitat Miguel Hernández d’Elx per a la realització de pràctiques externes en jutjats i tribunals.

• Consell Govern 21.06.2023. Acord d’aprovació del text de l’Acord de cooperació entre la Generalitat, a través de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic i la Conselleria d¿Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per a instrumentar la concessió d’una transferència específica atorgada en relació amb l’execució en la comunitat valenciana del Programa d’impuls a la rehabilitació d’edificis públics-PIREP.

II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (11)
  • Resolució rectoral 01799/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Santiago García Martínez subdirector del màster universitari en Enginyeria Agronòmica de l’Escola Politècnica Superior d’Orihuela.

• Resolució rectoral 01806/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Luis López Elvira secretari del Departament de Ciències de l’Esport de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució rectoral 01807/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena la professora Sra. María José Prieto Castelló subdirectora del Departament de Patologia i Cirurgia.

• Resolució rectoral 01800/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Salvador Castillo García subdirector del grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments de l’Escola Politècnica Superior d’Orihuela.

• Resolució rectoral 01802/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena la professora Sra. María de la Luz García Pardo subdirectora del grau en Enginyeria Agroalimentària i Agroambiental de l’Escola Politècnica Superior d’Orihuela.

• Resolució rectoral 01808/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena la professora Sra. María Isabel Tomás Rodríguez secretària del Departament de Patologia i Cirurgia.

• Resolució rectoral 01804/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena la professora Sra. Gema Romero Moraleda secretària de l’Escola Politècnica Superior d’Orihuela.

• Resolució rectoral 01801/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Juan Carlos Ferrer Millán secretari del Departament d’Enginyeria de Comunicacions.

• Resolució rectoral 01798/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Miguel Sepulcre Ribes subdirector del Departament d’Enginyeria de Comunicacions.

• Resolució rectoral 01805/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Diego Pastor Campos subdirector del Departament de Ciències de l’Esport de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució rectoral 01803/2023, de 29 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Francisco Parra Azor degà de la Facultat de Ciències Socials i Jurídiques d’Orihuela.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • DOGV núm. 9628 de 29 de juny de 2023. Extracte de la convocatòria de 23 de juny de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, d’ajudes per a estades internacionals de doctorat en les dues modalitats de cotutela internacional, cotutela internacional amb un únic títol de doctorat i cotutela internacional amb doble títol de doctorat, per al curs acadèmic 202-2023.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9628 de 29 de juny de 2023.Resolució de 15 de juny, de la directora general de Relacions amb Les Corts, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es publica el conveni marc de col·laboració entre el conveni marc de col·laboració entre les cinc universitats públiques valencianes i la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació en matèria acadèmica, científica i cultural.

Font: DOGV

• BOE núm. 154 de 29 de junio de 2023. Resolución de 16 de junio, conjunta de la Universidad Miguel Hernández de Elche y la Conselleria de Sanidad Universal y Salud Pública, por la que se nombra Profesor Titular de Universidad, con plaza vinculada, a don Ángel Constantino Pérez Sempere.

Font: BOE

• DOGV núm. 9628 de 29 de juny de 2023. Resolució de 23 de juny, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual s’adjudiquen i es deneguen beques per a la realització d’estudis universitaris -exempció de taxes- durant el curs acadèmic 2022-2023 en les universitats de la Comunitat Valenciana.