Butlletí 26 de de juny de 2023

I. Disposicions generals
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (15)
  • Resolució Rectoral 01746/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. María de África Martínez Poveda subdirectora del Departament d’Economia Agroambiental, Enginyeria Cartogràfica i Expressió Gràfica en l’Enginyeria de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01754/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Daniel Lloret Irles subdirector del Departament de Psicologia de la Salut de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01749/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Francisco Nicolás Aguilera secretari del Departament de Física Aplicada de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01745/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Margarita María Brugarolas Mollá-Bauzá secretària del Departament d’Economia Agroambiental, Enginyeria Cartogràfica i Expressió Gràfica en l’Enginyeria de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01752/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Antonio Flores Yepes subdirector del Departament d’Enginyeria de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01751/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Elsa López Pintor secretària del Departament d’Enginyeria de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01744/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Tatiana Sentamans Gómez subdirectora del Departament d’Art de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01748/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Heliodoro Villanueva Roig subdirector del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01742/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. José Luis Vicente Ferris director d’àrea de l’Editorial Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01740/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Francisco José Vera García degà de la Facultat de Ciències Sociosanitàries.

• Resolució Rectoral 01747/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena el professor Sr. Gregorio Joaquín Fernández Ballester secretari del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01743/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Carmen García Muriana secretària del Departament d’Art de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01750/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Nuria Galindo Corral subdirectora del Departament de Física Aplicada de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01753/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Estefanía Estévez López secretària del Departament de Psicologia de la Salut de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Resolució Rectoral 01741/2023, de 23 de juny, per la qual es nomena a la professora Sra. Francisca Hernández García directora d¿àrea per a la Millora de la Qualitat en la Gestió de la Investigació i Transferència.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 01758/2023, de 26 de juny, per la qual es publica l’adjudicació definitiva de places dins de la 2a Convocatòria del Programa de Mobilitat Internacional ERASMUS + Modalidad Fins d’Estudis 2023/2024.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
e. Estudiants (1)
  • Llistat definitiu d¿admesos i exclosos i proposta d¿assignació de places en el Programa Campus Rural de Pràctiques Universitàries en el Medi Rural de la Universitat Miguel Hernández d¿Elx.

DOGV (2)
  • DOGV núm. 9625 de 26 de juny de 2023. Extracte de la convocatòria d’ajudes i bosses de viatge per a estades d’investigació en el marc del Programa de doctorat en Estudis Històrics i Socials sobre Ciència, Medicina i Comunicació Científica durant per a curs 2022-2023.

Font: DOGV

• DOGV núm. 9625 de 26 de juny de 2023. Resolució de 9 de juny, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es nomenen funcionaris i funcionàries de carrera a les persones aspirants que han superat les proves selectives de promoció interna per a l’accés a l’escala bàsica administrativa. Ref. 2022/160236.

Font: DOGV