Butlletí 12 de de juny de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució rectoral 01473/2023, de 9 de juny, per la qual finalitza el procediment específic per a la constitució de borsa de treball per a la incorporació de personal d’investigació per a la realització d’activitats finalistes, segons la convocatòria referència 57/23.

• Resolució rectoral 01472/2023, de 9 de juny, per la qual finalitza el procediment específic per a la constitució de borsa de treball per a la incorporació de personal d’investigació per a la realització d’activitats finalistes, segons la convocatòria referència 58/23.

Font: BOE

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (7)
  • Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses de la convocatòria XIII BECA MORDIDA DE PRODUCCIÓ D’OBRA GRÀFICA PER A ESTUDIANTS I/O ESTUDIANTS DIPLOMATS DE LA FACULTAT DE BELLES ARTS D’ALTEA.

e. Estudiants (2)
  • Llista provisional d¿admesos, exclosos i pendents d¿esmenar de las beca Santander beques per a pràctiques a l¿estranger – Santander 2023.

• Listat definitiu de sol·licituds admeses i excloses de la convocatòria del Programa d’Ajudes al Transport Universitari per al curs acadèmic 2022/2023 de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• DOGV núm. 9615 de 12 de juny de 2023. Extracte de la convocatòria dels premis Startup 5U-CV UMH 2023.

Font: DOGV