Butlletí 10 de de maig de 2023

I. Disposicions generals (4)
b. Òrgans col·legiats (4)
  • Consell Govern Extraordinari de 9 de maig de 2023. Acord d’aprovació de la planificació plurianual (2023-2027) per a reduir la temporalitat del personal docent i investigador, i l’aprovació de l’oferta d’ocupació pública addicional per a l’any 2023 de places de cossos docents universitaris i de professorat permanent laboral de la Universitat Miguel Hernández d’Elx en aplicació de taxa específica.

• Consell Govern Extraordinari de 9 de maig de 2023. Acord d’aprovació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2023 de places de cossos docents universitaris i de professorat permanent laboral de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

• Consell Govern Extraordinari de 9 de maig de 2023. Acord d’aprovació de la planificació plurianual (2023-2024) per a reduir la temporalitat en ocupació pública del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, així com l’oferta d’ocupació addicional per taxa específica.

• Consell Govern Extraordinari de 9 de maig de 2023. Acord d’aprovació de l’oferta d’ocupació pública per a l’any 2023 de places de personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (3)
  • Resolució Rectoral 01125/2023, de 9 de maig, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per al foment de la investigació en serveis socials de la Comunitat Valenciana”, ref. 62/23

• Resolució Rectoral 01127/2023, de 9 de maig, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Vicepresidència i la Conselleria d’igualtat i Polítiques Inclusives, i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per al foment de la investigació en serveis socials de la Comunitat Valenciana”, ref. 64/23.

• Resolució Rectoral 01126/2023, de 9 de maig, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Vicepresidència i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per al foment de la investigació en serveis socials de la Comunitat Valenciana”, ref. 63/23.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
  • Acta primera fase, valoració de mèrits, resultats de la primera fase i citació a la segona fase, Plaça DC3373, PCDOC Indefinit, Psiquiatria, ref.: 00526/2023.

• DOGV núm. 9592 de 10 de maig de 2023. Extracte de la convocatòria de 4 de maig, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, de beques de col·laboració amb destinació a monitors i monitores de l’escola d’estiu i aula júnior de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

Font: DOGV