Butlletí 21 de d'abril de 2023

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 00930/2023, de 20 d’abril, per la qual es designa com a candidat/a seleccionat/a per a l’activitat finalista “Contracte per a la realització de treballs de recerca en el marc del projecte `R3CAV: *Robust, Reliable and Resilient connected and Automated Vehicle for transport of persons” Ref. 66/23.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • Assignació provisional de places per a per a participar en el X Programa de voluntariat de cooperació internacional al desenvolupament de la UMH a Ruanda Estiu 2023.

• Llistat definitiu de sol·licituds admeses i excloses de la 2a convocatòria del Programa de mobilitat Erasmus+ per a personal docent del curs acadèmic 2022/2023.

• Llista provisional d’aspirants admesos i exclosos torn lliure TU, Ref. 00468/2023.

e. Estudiants (1)
  • Llistat provisional d’ajudes concedides en la convocatòria del programa de mobilitat internacional DESTINO – UMH per a estudiants de grau – curse acadèmic 2023/2024.

V. Publicat en altres butlletins oficials