Butlletí 27 de de març de 2023

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (2)
  • Resolució Rectoral 00802/2023, de 27 de març de 2023, per la qual es publica l’adjudicació definitiva de places dins de la 1a convocatòria del programa de mobilitat internacional ERASMUS + modalitat fines d’estudis 2023/2024.

• Resolució Rectoral 00801/2023, de 27 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/a per a l’activitat finalista “Anàlisi d’imatges en agricultura de precisió per a cultius d’interés local”, ref. 38/23.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (5)
  • Acta de constitució del Concurs d’accés lliure taxa estabilització per a l’ingrés en l’escala auxiliar tècnica i de laboratoris, subgrup C2, ref. 22/195987.

e. Estudiants (4)
  • Llistat provisional d’admesos i exclosos “beques per a pràctiques en dependències de la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica”.

• Proposta de concessió provisional de beques per a pràctiques en dependències de la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica 2023.

• Proposta de concessió provisional de la convocatòria de beques per a pràctiques en dependències de la *Conseleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital 2023.

• Llistat provisional d’admesos, pendents d’esmenar i exclosos en beques per a pràctiques en dependències de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

DOGV (1)
  • DOGV núm. 9547 de 27 de març de 2023. Extracte de la Resolució de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen beques per a l’alumnat que vaja a realitzar estudis en els centres associats de la Universitat Nacional d’Educació a Distància en la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2022-2023.