Butlletí 16 de de març de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (12)
  • Acta de constitució i criteris de valoració quantitativa ASO DC3451 – P06- Química Orgànica. Ref.: 03390/2022.

• Notificació definitiva de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat funcionari de carrera dels cossos docents de la UMH, Ref. 03288/2022.

• Acta primera prova i proposta de provisió AYU DC3293 Geodinàmica Externa. Ref. 03391/2022.

• Notificació definitiva de la Comissió Avaluadora del Complement Específic per Mèrits Docents del professorat contractat de la UMH, Ref. 03291/2022.

• Llistat de sol·licituds admeses a tràmit i pendents d’esmenar de la convocatòria del programa de mesures d’impuls i reconeixement de l’activitat docent realitzada en llengua anglesa per professorat de la UMH per al curs 2023/2024.

e. Estudiants (2)
  • Concessió provisional d’una beca de formació universitària en Comunicació Interna i Externa de Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat – 2023.

• Concessió provisional d’una beca de formació universitària en comunicació interna i externa per al Vicerectorat de Relacions Internacionals 2023.

V. Publicat en altres butlletins oficials