Butlletí 13 de de març de 2023

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (8)
  • Resolució Rectoral 00691/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Biomaterial de palla d’arròs com a element constructiu orientat al segrest de carboni”, ref. 22/23.

• Resolució Rectoral 00689/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Bessons digitals cognitius basats en 5G i IA per a sistemes de mobilitat i fabricació autònoms”, ref. 36/23.

• Resolució Rectoral 00688/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Finançar activitats en matèries criminològiques per a l’anàlisi d’amenaces i riscos de les noves tecnologies i mitjans de comunicació”, ref. 01/23.

• Resolució Rectoral 00694/2023, de 13 de març, per la qual es convoquen les ajudes a la investigació de la Universitat Miguel Hernández d¿Elx 2023.

• Resolució Rectoral 00686/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Treballs de diagnòstic de l’estat de conservació de la tortuga mora i bases per a la seua recuperació a la província d’Almeria. Treballs previs a la redacció del projecte de mesures compensatòries per a la tortuga mora, derivades de l’execució del corredor mediterrani d’alta velocitat. Tram: MurciaAlmería”, ref. 19/23.

• Resolució Rectoral 00692/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “Canvi global, endobionts i fitness d’espècies amenaçades: efectes del maneig de poblacions en comunitats de nematodes de tortugues de terra”, ref. 20/23.

• Resolució Rectoral 00690/2023, de 13 de març, per la qual es designa candidat/a seleccionat/ada per a l’activitat finalista “CEAD – Contextualizing Evidence for Action on Diabetes in low-resource Settings: A mixed-methods case study in Quito and Esmeraldas, Equador”, ref. 253/22.

• Resolució Rectoral 00687/2023, de 13 de març, per la qual es convoca una plaça per a col·laborar en la realització d¿activitats finalistes ref. 44/23.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (6)
e. Estudiants (2)
  • Llistat provisional de sol·licituds admeses, excloses i pendents d¿esmenar les beques per a pràctiques en dependències de la Conselleria d¿Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

• Llistat provisional de sol·licituds admeses, excloses i pendents d¿esmenar de les beques per a pràctiques en dependències de la Conselleria d¿Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica.

• DOGV núm. 9552 de 13 de març de 2023. Resolució de 6 de març, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses i la data de realització de l’exercici de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, denominació tècnica mitjana esportiva i tècnic mitjà esportiu. Referència 22/150643.

Font: DOGV