Butlletí 20 de de gener de 2023

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
  • Acta segona fase, vots favorables, motivació conjunta, resultats del procés i proposta de provisió, Plaça DC3322, PCDOC Interí, Psicologia Social, Ref.: 02942/2022.

• Acta de Resolució Provisional de la convocatòria de 2022 de concessió d¿ajudes per a la realització d¿accions preparatòries entre investigadors de la Universitat Miguel Hernández i investigadors/professionals de l¿Hospital Universitari i Politècnic/Institut d¿Investigació Sanitària La Fe.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala mitjana d’administració, denominació tècnic/a de gestió, referència 22/111366.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala tècnica mitjana d’administració, denominació tècnic o tècnica mitjans d’administració, referència 22/111771.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala tècnica mitjana d’estadística, denominació tècnic o tècnica mitjans estadístics, referència 22/108738.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala tècnica mitjana d’informàtica, denominació tècnic o tècnica informàtics, perfil administrador de seguretat, referència 22/104270.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala tècnica mitjana d’arxiu, denominació tècnic o tècnica mitjans d’arxiu, referència 22/111767.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 10 de gener, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala mitjana d’administració, denominació tècnic o tècnica mitjans d’administració. Referència 22/111258.

• DOGV núm. 9516 de 20 de gener de 2023. Resolució de 13 de gener de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx per la qual es publiquen les llistes provisionals de persones admeses i excloses i la composició del tribunal de les proves selectives d’accés al grup A, subgrup A2, escala tècnica mitjana de gestió esportiva, denominació tècnic o tècnica mitjans esportius, referència 22/150643.