Butlletí 11 de de gener de 2023

I. Disposicions generals (1)
a. Òrgans unipersonals (1)
  • Instrucció de 10 de gener de 2023 de la Secretària General sobre l’horari d’obertura de les Oficines d’Assistència en Matèria de Registre.

III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (1)
e. Estudiants (1)
  • Llistat definitiu i proposta de concessió del programa per a la realització de pràctiques en activitats de foment de la investigació en els departaments i instituts Universitaris de la Universitat Miguel Hernández d’Elx curs 2022-2023.

• DOGV núm. 9509 de 11 de gener de 2023. Encàrrec de gestió formalitzat per conveni entre l’Organisme Autònom Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació i la Universitat Miguel Hernández d’Elx, per a l’avaluació de l’activitat investigadora de personal docent i investigador contractat.

Font: DOGV

• BOE núm. 9 de 11 de gener de 2023. Resolución de 22 de diciembre de 2022, de la Universidad Miguel Hernández, por la que se convoca concurso de acceso a plazas de cuerpos docentes universitarios.

Font: BOE

Font: BOE