Butlletà 1 de març de 2022
- I. Disposicions generals (1)
- b. Òrgans col·legiats (1)
Consell Govern 23.02.2022. Acord d’aprovació del Reglament de funcionament de la Comissió Antifrau de la Universitat Miguel Hernández.
Font: UMH
- II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació (2)
Resolució Rectoral 00688/2022, de 1 de març, per la qual es nomena el professor Sr. Francisco Javier Gómez Pérez vicerector adjunt per a les Proves d’Accés a la Universitat Miguel Hernández d’Elx.
Font: UMH
Resolució Rectoral 00689/2022, de 1 de març, per la qual es nomenar el professor Sr. José Manuel Sarabia MarÃn, director d’Àrea de Campus Saludables.
Font: UMH
- III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació
- Sin publicaciones
- IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (2)
- b. PDI (2)
Llistes provisionals d’aspirants admesos i exclosos promoció interna CU, Ref. 00168/2022.
Font: UMH
Acta primera prova i proposta de provisió AYUDOC DC3244 BioquÃmica i biologia molecular. Ref. 05194/2021.
Font: UMH
- V. Publicat en altres butlletins oficials (1)
DOGV núm. 9288 de 1 de març de 2022. Resolució de 30 de desembre de 2021, de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2021-2022 en les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià .
Font: DOGV