Butlletí 14 de desembre de 2021

I. Disposicions generals
Sin publicaciones
II. Nomenaments d'òrgans de govern i representació
Sin publicaciones
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (4)
  • Resolució Rectoral 05020/2021, de 13 de desembre, per la qual es concedeixen les Ajudes Compromís Social UMH 2021, en el marc de la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l¿Agenda 2030 de les Nacions Unides.

    Font: UMH

  • Resolució Rectoral 05018/2021, de 13 de desembre, per la qual es declara deserta la plaça DC 3176.

    Font: UMH

  • Resolució Rectoral 05019/2021, de 13 de desembre, per la qual es declara deserta la plaça DC 3138.

    Font: UMH

  • Resolució Rectoral 05017/2021, de 13 de desembre, per la qual es declara deserta la plaça DC 3165.

    Font: UMH

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (4)
b. PTGAS (2)
  • Acta de constitució i data prova escrita Ref. 2021/78727.

    Font: UMH

  • Acord que formula la Comissió Tècnica del Pla de Carrera Professional per a la proposta d’enquadrament/progressió en la carrera professional horitzontal sobre la base de l’acord de 10 d’abril de 2019 del Consell de Govern de la UMH sol·licitades del 26 d’octubre a 25 de novembre 2021.

    Font: UMH

c. PDI (1)
  • Proposta provisional de Resolució de concessió de la convocatòria d’ajudes a la Investigació 2021 de la Càtedra Misteri d’Elx.

    Font: UMH

e. Estudiants (1)
  • Propuesta de Resolución provisional de la convocatoria premio al mejor trabajo fin de grado, fin de master o tesis doctoral sobre el sector del calzado de la Cátedra del Calzado San Crispín.

    Font: UMH

V. Publicat en altres butlletins oficials
Sin publicaciones