Butlletí 20 de de gener de 2022

I. Disposicions generals
III. Convocatòries beques, subvencions, ajudes i ocupació (1)
  • Resolució Rectoral 00144/2022, de 19 de gener, per la qual s’adjudica el Programa UMH- Promeses Esportives de la Universitat Miguel Hernández d’Elx adreçat a estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior amb un currículum esportiu excel·lent.

IV. Altres anuncis (actes administratius i comunicacions) (4)
e. Estudiants (3)
  • BOE núm. 17 de 20 de gener de 2022. Resolución de 22 de diciembre de 2021, de la Universidad Miguel Hernández de Elche, por la que se publica la modificación del plan de estudios de Máster Universitario en Biotecnología y Bioingeniería.

Font: BOE

• BOE núm. 17 de 20 de gener de 2022. Resolución de 22 de diciembre de 2021, de la Universidad Miguel Hernández de Elche, por la que se publica la modificación del plan de estudios de Máster Universitario en Investigación Clínica y Quirúrgica.

Font: BOE